Τετάρτη, 25 Αυγούστου 2010

10 φαγητα που δε θα μας δωσουν πανω απο 300 θερμιδες!


Παρουσιάζονται 10 πιάτα, γεμάτα γεύση, με λίγες θερμίδες και πραγματικά χορταστικά:

1) Μια μερίδα μακαρονοσαλάτα: 1/2 φλ. βραστά μακαρόνια (κοφτά-πένες-κοχυλάκια....ή ότι άλλο, (προαιρετικά 2-3 ροδέλες ή φέτες κρεμμύδι)-1 ½ φλ.μαρούλι-3-4 λεπτές φέτες τομάτα-5 καρυδόψυχες και ½ φλ. cottage cheese.
Τρόπος παρασκευής: Κόβουμε το μαρούλι-πάνω από αυτό βάζουμε ½ φλ. βραστά μακαρόνια,που έχουμε βράσει προηγουμένως,την ντομάτα τοποθετώ φέτες κρεμμύδι,5 καρυδόψυχες αλλά και το cottage cheese
Η ενέργεια που παρέχει το πιάτο αυτό είναι 250Kcal

2) Γιουβαρλάκια: 100γρ. άπαχος κιμάς,1 φλιτζανάκι του καφέ ρύζι για σούπα, 1/2 ασπράδι αβγού,1 κουταλιά ελαιόλαδο.
Τρόπος παρασκευής: πλένω το ρύζι, κρατώ το ½ φλιτζανάκι, το βάζω μέσα στα 100γρ. κιμά, το ασπράδι αβγού και πλάθω μικρά σφαιρικά γιουβαρλάκια. Σε μια κατσαρόλα, βράζω 2 φλ. νερό, μόλις βράσει το νερό ρίχνω τα γιουβαρλάκια,τα αφήνω να βράσουν για 10 λεπτά, ρίχνω μέσα στο νερό το ½ φλ. ρύζι, αλλά και το ελαιόλαδο
Η ενέργεια που παρέχει το πιάτο αυτό είναι 285 Kcal

3) Μια μερίδα μύδια αχνιστά: 250γρ. μύδια καλά καθαρισμένα-1σκελίδα σκόρδο-χυμός ½ λεμονιού-1κ.σ. ελαιόλαδο-κλαράκια άνηθο.
Τρόπος παρασκευής: πλένω πολύ καλά το εξωτερικό των μυδιών, αλλά αφαιρώ και τα γένια των μυδιών, βράζω σε κατσαρόλα τα μύδια, σκεπάζοντας τα, ενώ προσέχω αυτά που δεν ανοίγουν (τα πετώ, γιατί μπορεί να μας προκαλέσουν δηλητηρίαση...) Μετά από 10 λεπτά, προσθέτω το λάδι-το σκόρδο-τον άνηθο και το χυμό λεμονιού. Βράζω για άλλα 5 λεπτά. Το πιάτο σερβίρεται ζεστό, ενώ μπορεί να συνδυαστεί με 100γρ.βραστό ρύζι-ή 1 φλιτζάνι (+90Kcal)
Η ενέργεια που παρέχει το πιάτο αυτό είναι 200 Kcal (ή 290Kcalμε το ρύζι)

4) Μια μερίδα τονοσαλάτα: 80γρ.τόνος,λεπτές φέτες κρεμμύδι,1κ.γ. ξύδι balsamico,2 φλ. μαρούλι-1 πιπεριά-3 με 4 φέτες τομάτα και 1κ.σ. ελαιόλαδο.
Τρόπος παρασκευής: πλένω το μαρούλι, το τοποθετώ στη βάση, βάζω τη πιπεριά-το κρεμμύδι και φέτες τομάτας, ενώ πάνω στη σαλάτα ρίχνω το ελαιόλαδο-και το baisamico
Η ενέργεια που παρέχει το πιάτο αυτό είναι 250 Kcal

5) Ένα πιάτο τοματόρυζο: 1/3φλ. ωμό ρύζι ή 1φλ. ρύζι βραστό-(προτιμώ καστανό ρύζι),ο χυμός από μια φρέσκια τομάτα, 1κ.σ. ελαιόλαδο και λεπτές φέτες από 1 πιπεριά.
Τρόπος παρασκευής: βράζω το ρύζι στο χυμό τομάτας-τοποθετώ σε αυτά και 1 ½ φλ. νερό,1κ.σ. ελαιόλαδο και φέτες πιπεριάς.
Η ενέργεια που παρέχει το πιάτο αυτό 280Kcal

6) Ένα πιάτο πατατόσουπα: 2κ.σ. αφυδατωμένη πατάτα-λίγο σκορδο-1κ.σούπας γιαούρτι στραγγιστό-1κ.σούπας σκληρό τυρί τριμμένο
Τρόπος παρασκευής: Σε 2 φλ. φλ. βραστό νερό, διαλύω τη πατάτα-βάζω και τα υπόλοιπα υλικά(σκόρδο-γιαούρτι και τυρί)
Η ενέργεια που παρέχει το πιάτο αυτό είναι 100Kcal

7) Μια μερίδα γαριδομακαρονάδα: 1 μερίδα βραστά μακαρόνια 1 1/2φλ.βραστά(προτιμώ μακαρόνια ολικής),χυμός από 1 τομάτα, 5-8γαριδούλες μετρίου μεγέθους, φέτες κρεμμύδι, λίγο σκορδάκι και μαϊντανό
Τρόπος παρασκευής: Βράζω τα μακαρόνια, ενώ ταυτόχρονα σε άλλο σκεύος, βάζω όλα τα υπόλοιπα υλικά, τα βράζω για 5-10 λεπτά και με αυτή τη σάλτσα, περιχύνω τη μακαρονάδα μου.
Η ενέργεια που δίνει το πιάτο αυτό είναι 260Kcal

  © Blogger template 'Portrait' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP